قالب وردپرس خرید قالب وردپرس فروشگاه قالب وردپرس قالب خبری وردپرس

ارتقاء سطح پاسخگویی شبکه بانکی کشور در دولت سیزدهم*

در دولت سیزدهم با توجه به رویکرد مردمی این دولت و همچنین برگزاری متعدد میزهای خدمت، سطح پاسخگویی شبکه بانکی کشور افزایش چشمگیری یافته است.

مرکز بازرسی وزارت اقتصاد برای تحرک بخشی به نظام بانکی و مالیاتی در پاسخگویی به مطالبات مردم فعالیت خود را منسجم تر کرده است.

در همین راستا، با توجه به نیاز هر چه بیشتر فضای مالی و بانکی به پاسخگویی و شفاف سازی و افزایش مطالبات مردم و فعالان اقتصادی با ارتقاء سطح خدمات در این حوزه، مرکز بازرسی وزارت اقتصاد برای همسان سازی مطالبات و سطح پاسخگویی وارد عمل شده است.

خوشبختانه آمارهای انتشار یافته از میزهای ارتباطات مردمی حوزه وزارت اقتصاد که در جریان سفرهای استانی رییس جمهوری منتشر شده حاکی از آن است که پس از استقرار دولت سیزدهم و رویکرد مردمی وزارت اقتصاد و همچنین نظارت مستمر آن، نظام بانکی و مالیاتی فعالیت خود را در این بخش نسبت به گذشته افزایش داده و پاسخگویی مدیران، رشد چشمگیری داشته است.

نتایج دریافتی از گزارش‌های مسوولان مرکز بازرسی وزارت اقتصاد در زمینه پاسخگویی به مطالبات مردم در حوزه های بانکی، مالیاتی، بیمه و … نشان می دهد، بیش از سیصد هزار مراجعه حضوری چهره به چهره و ملاقات غیرحضوری ظرف مدت فعالیت دولت سیزدهم صورت گرفته است.

مطالب مرتبط

قرارداد تسهیلات نوسازی ۳۳ هزار و ۵۸۵ واحد در بافت فرسوده منعقد شد

قرارداد تسهیلات نوسازی ۳۳ هزار و ۵۸۵ واحد در بافت فرسوده منعقد شد

مدیرعامل بانک مسکن از انعقاد قرارداد ۴ هزار و ۴۹۶...

مدیرعامل بانک سپه «روز خبرنگار» را گرامی داشت

مدیرعامل بانک سپه «روز خبرنگار» را گرامی داشت

با صدور پیامی مدیرعامل بانک سپه «روز خبرنگار» را گرامی...

صدور ضمانت نامه ریالی برای تضمین تسهیلات و تعهدات ارزی ممنوع شد

صدور ضمانت نامه ریالی برای تضمین تسهیلات و تعهدات ارزی ممنوع شد

بر اساس بخشنامه ابلاغی اداره کل اعتبارات پست بانک...

آغاز همکاری بانک کارآفرین و دانشگاه تهران

آغاز همکاری بانک کارآفرین و دانشگاه تهران

تفاهم‌نامه همکاری بین بانک کارآفرین و دانشگاه تهران...

نظرات

پاسخی بگذارید