تسهیل ارائه خدمات با کیفیت به مشتریان بانک آینده با طرح «میز خدمت»
تاریخ انتشار : دوشنبه 3 مهر 1402 - 7:22بانک آینده در راستای ارزشآفرینی هر چه بیشتر و تسهیل ارائه خدمات باکیفیت و صرفهجویی در وقت مشتریان عزیز، طرح «میز خدمت» را در شعب منتخب خود عملیاتی کرد.
در نخستین مرحله، شعب بلوار ارتش (۰۳۲۷) از حوزه شمالشرق، سعادتآباد (۰۲۲۹) از حوزه شمالغرب، حکیمیه (۰۲۹۲) از حوزه جنوبشرق و آیتالله کاشانی (۰۲۲۲) از حوزه جنوبغرب تهران بزرگ این طرح را ارائه میکنند.
ارائه خدمات بانکداری الکترونیکی در طرح «میز خدمت» بانک آینده به عموم مشتریان عزیز ارائه میشود.
نصب و فعالسازی سامانههای «کیلید»، «پیشخوان مجازی»، «آبانک»، تقاضای پایانههای فروش (POS) و (ATM) و عضویت باشگاه طلایی مشتریان در این طرح ارائه میشود.
گفتنی است، راهنمایی مشتریان در خصوص نحوه افتتاح حساب و تکمیل نمودن فرمها از دیگر خدمات قابل ارائه در طرح «میز خدمت» است.
شایان ذکر است، در مراحل بعدی تعداد شعب بیشتری از بانک آینده به این طرح میپیوندند.