قالب وردپرس خرید قالب وردپرس فروشگاه قالب وردپرس قالب خبری وردپرس

تفاهم‌نامه بنیاد دعبل خزاعی با بیمه دانا

تاریخ انتشار : شنبه 17 تیر 1402 - 16:50

با توجه به اینکه مطابق قوانین جزایی، ماه محرم از جمله ماه‌های حرام و مبلغ دیه در آن قابل توجه است و همچنین حوادث ناگواری که متأسفانه در سال‌های گذشته دامن‌گیر برخی از مجموعه‌ها و هیأت‌ها شد، بنیاد دعبل خزاعی تفاهم‌نامه‌ای با شرکت بیمه دانا به منظور حمایت از مسئولین و برگزارکنندگان هیأت‌ها و عزاداران حسینی منعقد کرد.

 

به گزارش روابط عمومی، این پوشش بیمه‌ای شامل: پرداخت هزینه‌های درمانی عزاداران در حوادثی همچون: افتادن از روی داربست، افتادن اشیاء از ارتفاع (مثل پنکه ،لوستر و…)،‌ آسیب‌های مربوط به دستجات عزاداری، حوادث مرتبط با برق،‌ حوادث مربوط به آتش سوزی،‌ حوادث مربوط به آشپزخانه‌ها و ایستگاه‌های صلواتی و موکب‌ها و پرداخت دیه در مواردی که منجر به فوت و نقص عضو باشد، خواهد بود.

هیأت‌ها چقدر باید حق بیمه پرداخت کنند؟

مدت این بیمه نامه دو ماه است و مبلغ حق بیمه پرداختی هیأت‌ها با احتساب مالیات ۹۲۶ هزار و ۵۰۰ تومان است. همچنین امکان دریافت بیمه‌نامه آتش‌سوزی همزمان با بیمه مسئولیت هم فراهم شده است که هیأت‌ها با انتخاب یک طرح و پرداخت حق بیمه، می‌توانند از آن نیز استفاده کنند.

مسئولان هیأت‌ها برای ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتری می‌توانند به سایت بیرق مراجعه کنند یا با شماره‌های ۰۲۱۹۱۰۹۴۷۵۲ داخلی ۱۰۹ یا ‏‪۰۹۰۳۷۰۱۶۰۰۲‬‏ تماس حاصل کنند.

نظرات

پاسخی بگذارید