قالب وردپرس خرید قالب وردپرس فروشگاه قالب وردپرس قالب خبری وردپرس

مدیر امور حوزه مدیرعامل و روابط عمومی بانک سینا: پویایی و تصمیم سازی از ویژگی‌های فعالان عرصه روابط عمومی است

تاریخ انتشار : یکشنبه 12 مرداد 1404 - 11:40

وبینار سراسری دوایر روابط عمومی و امور مشتریان مناطق بانک سینا با حضور مدیر امور حوزه مدیرعامل و روابط عمومی و روسای ادارات و دوایر این مدیریت برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی بانک سینا، در ابتدای جلسه، مدیر امور حوزه مدیرعامل و روابط عمومی این بانک با قدردانی از زحمات روسای دوایر و اعلام مراتب قدردانی مدیرعامل از ایشان گفت: عملکرد خوب روسای دوایر روابط عمومی و امور مشتریان مناطق در حوزه‌های مختلف طی سال گذشته، رویکرد مثبت به این حوزه را بهبود بخشیده و لازم است برای تثبیت این موقعیت، تلاش‌ها تداوم یابد.

مهرداد مرادخانی تصریح کرد: پویایی، تصمیم‌سازی، برنامه‌ریزی و تعامل با مشتریان از صفات بارز و ویژگی‌های اصلی فعالان عرصه روابط عمومی و مشتریان است و برای تاثیرگذاری بیشتر در فعالیت‌ها، شایسته است که بیش از پیش مد نظر شما همکاران قرار گیرد.

وی همچنین با اشاره به ایجاد ساختار بازاریابی در بانک، آن را نقطه تعامل مثبت بین روابط عمومی و حوزه مشتریان دانست و ابراز امیدواری کرد با تعامل بیشتر این دو حوزه به ویژه در زمینه معرفی محصولات و خدمات بتوانیم گام‌های بلندی در راستای ارتقاء جایگاه بانک سینا در نظام بانکی برداریم.

در ادامه محمد محسنی‌مهر رئیس اداره روابط عمومی و مدیریت برند بانک سینا نیز در این جلسه با تاکید بر آنکه دهه آینده بر اقتصاد دیجیتال استوار خواهد بود بر توجه جدی همکاران حوزه روابط عمومی به عرصه دیجیتال تاکید کرد.

وی همچنین خواستار تعامل با شعب از طریق بازدیدهای دوره‌ای شد.

حامد بختیاری رئیس اداره مدیریت ارتباط با مشتریان بانک سینا نیز بر نگهداشت مشتریان در قالب اجرای برنامه‌های وفاداری تاکید کرد.

وی همچنین ضمن تاکید بر تکریم ارباب رجوع، معرفی باشگاه مشتریان و قابلیت‌های موجود در آن را به مشتریان خواستار شد.

در ادامه این جلسه، روسای دوایر روابط عمومی و امور مشتریان مناطق نقطه نظرات خود را مطرح کردند.

نظرات

پاسخی بگذارید